måndag 22 februari 2010

Designteam

Jag har varit med i http://www.angladesign.com/ s designteam. Jag fick hemskickat en massa pärlor och tillbehör och sedan skulle jag göra smycken av dom. Jag fick färgen lila & grå på mina pärlor och blev jätteglad. Igår skickade jag bilderna till Jenny och snabb som hon är lade hon ut dom direkt nästan.

Gå in på hennes sida under designteam och kolla om du vill se fler bilder än den som kommer här.
Från vänster till höger:
Ett svart makramearmband med porslinspärlor och tibetsilver, ett armband med sp-kedja, hjärthänge, vaxade glaspärlor och snäckskalsbumlingar, öronhänge av porslinspärlorna, armband av vaxade & frostade glaspärlor samt ett rasselhänge. Här är det en ängel, ett peacemärke och en liten berlock med ordet wish. Idessa tider kan man tänka mycket på kärlek, fred & frihet så det får detta halsband gestalta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar